Pomoc techniczna

Potrzebujesz pomocy w konfiguracji systemu. Coś przestało działać – skorzystaj z naszych usług wsparcia technicznego.

Wypełnij formularz i opisz problem. Na podstawie opisu dobierzemy osobę która skontaktuje się z Tobą i pomoże w rozwiązaniu problemu.  Pomoc techniczna jest prowadzona tylko do  produktów zakupionych w SUMA SOLUTIONS.

Błąd: Brak formularza kontaktowego.

Opis usługi:

Zdalne wsparcie umożliwia łączenie się za pomocą Internetu z Państwa komputerami, co pozwala naszym technikom zobaczyć jak wygląda rzeczywisty zgłaszany problem. Skutkuje to szybszym rozwiązaniem zaistniałej sytuacji oraz zwiększeniem efektywności podjętych działań przez naszych pracowników.

Wsparcie zdalne wykonywane jest za pomocą oprogramowania AnyDesk, szczegółowe informacje programu dostępne są  pod adresem http://anydesk.pl/kontroli-pulpitu

[notice]Jeśli chcesz korzystać z usługi pomocy w zdalnej pomocy w konfiguracji musisz posiadać dostęp do Internetu oraz wykonać następujące czynności (jesli masz już zainstalowany program WnyDesk przejdz do punku 5[/notice]

Wsparcie techniczne i zdalny pulpit – co należy przygotować aby pomoc techniczna przebiegła sprawnie:

[numblock num=”01″ style=”2″] Pobrać program do zdalnej pomocy technicznej znajdujący się  tutaj [/numblock]

[numblock num=”02″ style=”2″] Uruchomić pobraną aplikację AnyDesk.[/numblock]

[numblock num=”03″ style=”2″] Zainstalowaćpobraną aplikację AnyDesk. (wymagane jest posiadanie uprawnień administratora)[/numblock]

instalacja

[numblock num=”04″ style=”2″] Po uruchomieniu programu wyświetlone zostanie unikatowe ID dla Twojego komputera. Ten numer będzie trzeba podać technikowi pomocy przy zestawianiu połączenia wsparcia technicznego. [/numblock]

stanowisko

[numblock num=”05″ style=”2″] W trakcie  połączenia telefonicznego technik poprosi Cię o podanie podanie Twojego numer ID. Podaj numer widoczny na ekranie i autoryzuj połączenie (na ekranie pojawi się monit z prośbą o zgodę na zawiązanie zdalnej pomocy. Zatwierdź go)[/numblock]

potwierdz

[numblock num=”05″ style=”2″] Od tej chwili możesz w trakcie rozmowy lub chatu z technikiem konfigurować swój system. Możesz obserwować wszystkie czynności technika. Możesz w każdej chwili przerwać lub przejąć połączenie.[/numblock]

 

Korzystanie ze wsparcia zdalnego uzależnione jest od parametrów łącza po stronie klienta.

W przypadku, gdy parametry łącza internetowego nie pozwalają na sprawne i efektywne działanie pomocy zdalnej, firma zastrzega sobie prawo do przerwania połączenia i wykonania kontaktu w innej formie.

Podobne wpisy