facebook_pixel

Serwis i naprawa

Już pomagamy. Przydzielimy osobę, która zajmie się pomocą.


 

Jeśli Twoje urządzenie z jakiegoś powodu przestało działać, skontaktuj się z nami.

Trzy drogi do kontaktu:

  • najszybsza – napisz do nas za pośrednictwem naszego Centrum Pomocy VASUP. Tutaj przydzielimy opiekuna sprawy i szybko pomożemy rozwiązać problem. Ustalenia i instrukcje postępowania otrzymasz na podany email. Za pomocą konta w VASUP.pl będziesz miał zawsze szybki dostęp do techników, instrukcji i historii napraw.
    Centrum Pomocy VASUP >>
  • wygodna – zadzwoń na nr telefonu 801 084 086 lub 32 757 98 55. Konsultant przyjmie zgłoszenie i wytłumaczy kroki w naprawie. Potwierdzenie zgłoszenia serwisowego otrzymasz na email z naszego centum Pomocy VASUP.
  • prosta – wypełnij formularz poniżej. W odpowiedzi, skontaktujemy się z Tobą i wytłumaczymy, jak będzie przebiegał proces pomocy technicznej oraz przydzielimy osobę odpowiedzialną za rozwiązanie problemu.

 

Formularz kontaktowy – SERWIS

1. Przesyłka winna być wysłana najdalej do 5 dni licząc od daty zgłoszenia reklamacji.
2. Czas naprawy wynosi 14 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do naprawy.
3. W przypadku naprawy o szczególnym stopniu trudności (np.sprowadzaniu specjalnych komponentów/wysyłaniu sprzętu poza granice kraju itp.) termin naprawy ulega przedłużeniu do 28 dni roboczych.
4. Sprzęt nie odebrany w przeciągu trzech miesięcy przechodzi na własność firmy SUMA SOLUTIONS Sp. z o.o. i zostaje zniszczony bez możliwości roszczenia do niego jakichkolwiek praw.
5. Po wystawieniu faktury korygującej, pokwitowanie przyjęcia do serwisu traci ważność.
6. Usterka mechaniczna lub chemiczna (zalanie płynami) jest podstawą do odrzucenia roszczeń gwarancyjnych.
7. SUMA SOLUTIONS Sp z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za dane znajdujące się na nośnikach dostarczanych do serwisu (w tym konfiguracje użytkownika).
8. Warunkiem uznania reklamacji jest dostarczenie dowodu zakupu.
9. Towar należy wysłać w oryginalnym opakowaniu, które umożliwi bezpieczny transport do serwisu w innym przypadku sprzęt zostanie przyjęty warunkowo a dystrybutor nie będzie ponosił odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie transportu
10. W przypadku przyjęcia warunkowego czas naprawy może zostać wydłużony do ok. 3 miesięcy.
11. Sprzęt odsyłany do serwisu musi posiadać: pełne wyposażenie tj. takie wyposażenie i konfiguracje, w jakiej został zakupione przez nabywcę. W innym przepadku nie będzie możliwa wymiana sprzętu a naprawa będzie prowadzona "do skutku"
12. W przypadku nie stwierdzenia usterki opisywanej przez Klienta, pobrana zostanie opłata za diagnostykę i transport powrotny. Cena umowna usługi to 50 zł brutto.

Zapoznałem się z warunkami przyjęcia zgłoszenia. Wykonano reset fabryczny produktu do ustawień producenta!

Log In

create an account

FreshMail.pl